söndag 4 september 2011

Kan inte sova!! :(

Jag kan fan inte sova asså.... Jag har haft sömnproblem hela veckan nu asså ååh jag fattar inte varför för nu ligger jag inte ååh grubblar över nåt som jag brukar... "/ Aja just nu så spelar jag Yatzy med mig själv, går skit bra för nu kan jag ju fuska så mö jag vill ;) högsta poäng hela tiden så jävla kul ^^

Senare idag vet jag inte vad som händer... Markus ska väcka mig senare ve 05.00 tydligen ^^ ska bli intressant de... annars vet jag inte vad det är tänkt att jag och emma ska hitta på. Ska åka in till stan nångång i veckan för ååh köpa hårfärg vet jag men när det vet jag inte. Måste ju se fin ut när man ska till Karlstad på lördag ^^ Speciell dag då!! :D aja men ska spela vidare nu så vi hörs lite senare idag, godnatt på er allesammans!! :D <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar