onsdag 12 januari 2011

Fy Fan!!!!

Jag har aldrig haft så tråkigt som jag har haft idag i hela mitt liv!!!!!!!!! Vi var på en mässa i Åmål om att jobba utomlands som volentär och så vidare. Tänkte att det kanske kunde va roligt men icke då!!

En av de som höll föredrag var så tråkig och utstråla ingen självsäkerhet utan "gud va jag hatar detta, ta mig härifrån snälla!!" och så skulle de ringa nån gubbe på skype, men de funka inte så jävla bra. Man hörde dåligt och alla skratta typ istället för att lyssna.

Som tur var så behövde man tydligen inte vara med på alla föreläsningar så det blev att sitta utanför och prata och bara vänta in tiden som gick såååååååååååååå himla låångsamt!! Så det jag vill ha sagt är att den första dagen i skolan kunde ha varit roligare..... men, men vad ska man göra?? Man slapp lektioner i alla fall, men ärligt talat så hade jag faktiskt kunnat tänka mig att ha de, trodde aldrig jag skulle säga det. I morgon kommer jag nog i alla fall önska att det var mässa i morgon ; ) hahahahaha.

Men, men nu ska morsan ha datorn såå vi höres igen : P





Zzova.......................

1 kommentar: