fredag 14 januari 2011

Helg :D

Ja då var första veckan på vårterminen avklarad : ) överlevde den kan jag säga hahahaha : P men inte får man så mkt ledigt inte.... måste skriva på engelska uppsatsen som ska vara klar på tisdag. Tur att man är ledig på måndag så att man kan kan ta hela dagen till ååh skriva skiten!

Imorgon blir det att åka till Emma och träffa henne : D ska bli sååååå kul : D har saknat henne sååååååå himla mycket!! Det ska verkligen bli kul.
Har idag haft min allra första lektion i filosofi, det var väl kul så men vi har inte gjort så mycket annat än att få böcker och typ diskuterat vad det är för nåt men jag tror nog att det är roligare än vad psykologin var. Och sist hade man engelska C som gick åt till uppsats skrivning.

Sen var det raka vägen till Bengtsfors för att hjälpa mamma med att handla och att införskaffa en datamus och hårfärg : D. Lättare att ha en datamus när man spelar worms tycker jag eller jaa, lättare överhuvudtaget faktiskt. Sitter nu och lyssnar på musik och är inne på facebook och funderar på att lägga mig, känner mig ganska seg. Jag tror jag gör det faktiskt, ni får ha en Godnatt så ses vi i morgon : )




Godnatt och sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar