tisdag 11 januari 2011

Trött . . . .

Jag e trött som fan! Jag vakna av mobilen kl 08.00 i morse men jag somna om och vakna igen ve 11.00 men lyckades somna om ännu en gång och då vaknade jag typ kvart i tolv men låg kvar i sängen till 12.00.

När då gick upp så hittar jag syrran i soffan och hon ligger och gråter för att hon har ont i magen, jag säger åt henne att gå upp och lägga sig i sängen istället för att snickaren håller fortfarande på ååh bygger nere. Men hon ska som vanligt skrika på mig och kalla mig en massa grejer men jag lyckas tillslut få upp henne i sängen efter att ha ringt pappa.

Men nu sitter jag i köket med datorn och bloggar, facebookar och pratar i skype samtidigt : P Det går skitbra, jag kan göra många grejer samtidigt.
Men jag funderar på att ta nytt eller nya hål i örat : D två st breve töjningen funderar jag på : ) aja, men, men nu kommer jag inte på nåt mer att blogga om men det kommer nog antar jag.



Såhär känner jag mig just nu . . . Zzzzzzzz . . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar