tisdag 11 januari 2011

SKANDAL!!!!

Ni som såg på nyheterna igår kommer veta vad jag pratar om nu, ni som inte gjorde det får en "trevlig" läsning . . not.

På nyheterna igår alltså så tog upp att: Tullverkets personal porrsurfar på arbetstid med tullens datorer!!! Det har de tydligen gjort under en mycket lång tid oxå!!!
Fy F*N asså!! Och de ska upprätthålla lag och ordning . . .aa nåt sånt i alla fall, ååh så får men reda på att de  . . gör sånt där!! Det är ju skandal!!

Hur ska man kunna lita på tullen nu när man vet vad visa i personalen gör när de har chansen till det?! Det är ju hemskt, jag menar så gör man ju inte. De får väl sätta sig hemma och göra det i så fall inte på arbetstid då försätter de ju hela företaget i en svår situation och det är ju inte schysst mot de som inte porrsurfar. Tycker jag i alla fall men de . . De kan väl göra sig av med de som gör det tycker jag nog, det är ju inte mer än rätt! Man sitter inte på arbetstid och porrsurfar jag menar det fattar väl alla, eller?? Tja tydligen inte de som gör det! Det är ju äckligt och förbjudet, det är ju lag på sånt!

Jaa, ni förstår nog att detta gjorde mig ganska förvånad och arg när jag såg detta!! Man gör inte sånt!!


Jag tycker att den här bilden talar för vad man borde göra med de som gjorde detta!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar