måndag 10 januari 2011

Jag har hittat . . . .

 . . . . min tatuering!!!

Jag har funderat länge på att tatuera mig på högra vaden, men eftersom jag e sååååååååååå nälrädd så har jag liksom inte tänkt så mö mer på det. Men nu när jag inte kan sova så har jag spanat runt lite och nu så har jag hittat den ultimata tatueringen enligt mig!! : D Men jag vet inte om jag bara ska göra just den eller om jag ska ha med något latinskt ordspråk också som liksom är runt om som en banderoll . . . . ? aja det får jag väl återkomma till eller så kan väl ni läsare hjälpa mig med de beslutet.

Jaa som sagt så e jag nålrädd och de som inått helvete!!! Det är riktigt hemskt. Emma vet hur det är med det ; )

Jaa . . . .då var de sista dagen i frihet i morgon usch!! Vill inte!! Vi ska också tydligen till Karlberg på onsdag . . . va fan vi nu ska göra där vet jag inte. Vi kunde ha åkt till Agneberg i Uddevalla istället eller vad de heter för då hade jag kanske kunnat få träffa Emma ♥ men, men det e som det e. Ska va med henne på lördag men ändå! Jag saknar henne nu!! 

Nej men jag måste väl sova nu antar jag . . . har sovit dåligt, har inte kunnat somna riktigt sen i torsdags. Varför vet en del av er om, orkar inte ta upp de nu riktigt. Aja, det blir som det blir med det men Godnatt nu allesammans och sov riktigt jävla gött nu!!





 Den här tatueringen funderar jag på till min vad : D visst e den AWESOME!! Jag Älskar den!! Men som sagt så vet jag inte om jag ska ha något latinskt oxå . . . .??!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar