måndag 10 januari 2011

Måndag . . . två dagar kvar tills skolan börjar!!

Hopp då var de måndag då . . . f*n!! Vill inte! Kan man inte spola tillbaka tiden lite så att det tar lite längre tid innan skolan börjar? Skulle gilla starkt!! Igår bad pappa mig sätta klockan på 08.00, jag trodde jag gjorde det men den ringde inte men pappa sa även att han skulle ringa ve halv nio. Han ringde halv tio!! Men, men . . . jag gick ändå inte upp för en ve 11.00 så det spelar ingen roll ändå : P.

E fortfarande trött ååh vill lägga mig i sängen och sova tills . . . . jaa tills jag själv känner att jag vill gå upp, vilket skulle va aldrig : P hahaha.
Hade lite diskussion med Emma, om allt och lite till  : P både jobbiga grejer som vi kan ta en annan gång men även lite mer roliga grejer.

Några exempel, mina favorit byxor som jag och Emma har likadana har spruckit i låret!!! : O NEEEJ!!!!! Det tyckte hon va jätteroligt! Det gör inte jag för det innebär att JAG måste laga de ååh jag suger på att sy!!! Och sen blev det en diskussion om huruvida hon skulle skicka mig till talang eller inte hon va för jag emot. Hennes anledning till för: " Du sjunger fint!" Min anledning till emot: "Vad hjälper det om man har scene skräck? Jag har scene skräck!". Men hon lär väl skicka mig vare sig jag vill det eller inte : P om jag känner henne rätt.

Just nu sitter jag ve datorn samtidigt som jag tittar på när en snickare jobbar, inte fult så kul han e en 30 - 40 årig snickare så det är inte såå himla roligt att titta : P men, men vårt nya vardagsrum blir ju snart klart så jag ska väl inte klaga för mycket men ändå.
Har inte ätit någon frukost heller, bara druckit te för min onda hals. E hes som fan!! Det värsta e att teet hjälper i nån minut sen gör det ont igen lik förbannat!! Fast ett plus e att katten är hur kelen som helst nu och det brukar han aldrig vara : D så jag får väl övergå till att klappa honom medans jag kan : )










Detta e jag på mörran ; ) haha ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar