fredag 8 oktober 2010

Fredag, en höstig dag!

Då va det fredag då igen ååh så e mna ledig! Så himla gött! Jag och Emma ligger här i soffan och jämför hur sjuka vi e... jag tror nog att hon vinner ;) Inatt somna vi inte förrän ve 01.00 nån gång :P vi låg och prata ganska länge om man säger så.

Emma vakan av att hon inte kunde andas som hon sa... men jag tror att de va för att jag snarka men att hon vill inte erkänna de ;) hehe. Vi e så himla trötta att vi har legat nu på soffan i ex antal timmar! Inge bra... men vi (ska) snart gå ut och ta lite kort hade vi tänkt oss.

Idag så blir det att åka hem.. men de e långt kvar så ;) ååh så blir det Doobidoo i kväll haha! Sen i eftermiddag ska jag ochEmma ta tag i hennes religion läxa och min affärengelska läxa :/ inte världens roligaste men det e behövligt. I morgon blir det awesome! Då ska man till Eds marknaden med Björn, Emelie och Marrion. Då blir det en massa marknads godis så det hette duga!

Usch! Det värsta som kan hända händer på måndag och onsdag! Svenska C!!!!! :O Muntlig redovisning! Kan det finnas något värre?! Det gör det nog men jag kommer inte på något just nu!! Men denna kursen är obligatorisk... jag fattar inte varför? man borde kunna välja bort den :/ Jag kommer ååh dö...... så alla ni som läser detta är hjärtligt välkommna til min begravning :) om ni inte kan så behöver ni inte vara ledsna, det kommer fler tillfällen som jag ska ha muntligt så ni behöver inte känna någon press ;)




Men nu så vakna Emmas lillasyster så jagska gå och leka lite tänkte jag ;) ni får ha de så himla bra så hörs vi lite senare. har ni frågor så får ni inte vara rädda för att ställa de :D Jag svarar jättegärna!! :D <3<3







Pusssar och kraaamar Linnea <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar