söndag 10 oktober 2010

Söndag :/

Jaha kära vänner, då var det söndag igen då. De e den dagen som jag inte tycker så himla mkt.... den är närmast måndagen : ( usch!

Idag blir det te ååh dammsuga snart, läsa efter de oc sen ikväll blir det nog att se på mina nya filmer och se på Parlamentet : D Just nu så sitter jag och skriver här med en stor godispåse breve ; På fredagen är jag inte ledig längre... för då har jag körkortsteori igen : / usch... den dagen har man 08.00 till 09.10 affärseneglska sen efter den så har jag ungefär 6 timmar hålttimma till 14.30 som då e körkortsteorin och den slutar 16.00 : ( vilket gör att jag e hemma ungefär ve 18.00 : ( inge kul alls!! Men, men vad ska man göra?? : )

Japp, men nu ska jag ta och dammsuga annars får väl mamma spader om jag väntar lite längre : ) Ni får ha de bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar