lördag 9 oktober 2010

Pank!!! :p

Då har man kommit hem från marknaden då. Det blev en hel del kan jag säga, men jag skulle även köpa lite grejer till mamma, pappa och syrran men de grejerna är inte relevanta så ni får bara se mina grejer :)












Denna t-shirt och Michael Jackson tavlan var ett måste!!! :p

























Sockar kan ju alltid vara bra att ha ;)










Naturgodis e oxå gott!! ;P















Men Marknads godis är ett Riktigt Måste!!











Sen finge det bli filmer på Karlsons i Ed oxå ;) haha










Så detta var allt det blev på denna marknad. Vi hade jätteroligt :D Jag såg flera Michael Jackson tavlor, men det får nog bli nästa marknad eller om jag får i julklapp. Jag ska börja samla på Michael grejer tror jag ;) hehe. Men nu ska jag hacka lite grönsaker och äta tacos, så ni får ha de bra så hörs vi igen te mörra.


En Massa Pussar och En Massa Kramar på Er! <3

1 kommentar:

  1. Jag köpte också en sådan t-shirt!!!!! :D
    Den var asgrym (y
    Och du.... Marknadsgodis är inte gött!! xD
    Kram på dig :D
    //Emelie <3

    SvaraRadera