tisdag 26 oktober 2010

Usch!!!!!

När jag vänta på tåget i Säffle så satte jag mig på bänken och läste en bok innan tåget skulle komma, jag såg att de stod en utlänning där oxå men jag tänkte inte så mkt mer på det. Men efter en stund så märkte jag att han titta på mig hela tiden typ och fram till mig kommer det en tant och ställer sig framför mig så att jag inte ser mannen hon säger till mig: " Är du intresserad av den där mannen som står bakom mig?" jag svara " Nej, det är jag inte."
" Nej, för han tittar på dig hela tiden så jag ställer mig här och pratar med dig för det kan vara lite obehagligt att ha någon som tittar på en hela tiden." sa hon och jag svara " Ja..."

Men efter en stund så skulle hon gå till sin buss så jag blev ensam kvar då med den här mannen, han satte sig bredvid mig efter ett tag och fråga: " Vad är klockan?" Jag svara : " Den är tjugo över två." sen gick det ytterligare en stund och han börja fråga om vart jag bodde och ur gammal jag var och sånt. Sen när det gått ännu en liten stund så frågar han:
"Kan jag få ditt mobilnummer?"
- Nej, svara jag
" Men kom igen, jag får ditt nummer och du får mitt ehh?" sa han
- Nej, sa jag
" Varför inte?" fråga han
- För att jag känner dig inte, sa jag
" Jaa, men jag är 22 år och bor här i Säffle och min pappa jobbar på en pizzeria i Åmål" nått sånt sa han jag förstod inte allt.
- Jaha, okeej... sa jag
" Vill du hänga med och festa nån gång?" fråga han sen
- Nej, sa jag igen
" Varför?" fråga han då
- För att jag måste plugga och jag har inte pengar, sa jag
" Aah men jag har pengar, massor jag har köpt villa här i Säffle" nått sånt sa han
- Jaha, sa jag
"Så kan jag få ditt nummer?" fråga han igen
- Nej!, sa jag igen
" Men kom igen, jag älskar dig." Sa han då :O
- Jaa det tror jag så mö jag vill på, svara jag
" Du är elak" svara han med ett flin som mena att han skoja
" Vill du ha en cigg?" fråga han
- Nej, jag röker inte, sa jag
" Okeej" sa han

Sen sas det inget mer sen var det tid för tåget att komma så jag gick ut på perrongen, han skulle oxå med det tåget men som tur var så skulle han inte av där jag skulle av utan han skulle till Göteborg och han satte sig inte breve mig på tåget. så jävla obehagligt det va! :O

Hoppas jag aldrig ser honom mer!!














Jag ber till Jesus så får vi se vad som händer...

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHA, det lät ju lite kul xD Men fan vad obehagligt ^^

    SvaraRadera