måndag 11 oktober 2010

Måndag kväll : /

Då var måndagen avklarad, den e nästan den jobbigaste dagen på hela veckan. Den och Fredagen i mitt fall. Just nu ( förutom att skriva här ) så försöker jag skriva mitt tal till svenskan... usch!! Det finns inget värre än muntligt!! Men det finns väl inget annat ååh göra än att se till att få det överstökat antar jag.

Idag stod svenska, psykologi och samhäll på schemat. Svenskan funka för jag behövde inte göra nått muntligt för jag var inte klar med mitt tal. på psykologin blev det inte nått gjort kan jag säga. Det var inte den tiden på dygnet om man säger så. I morgon är hela dagen fullspäckad med grejer.... Historia, rättskunskap, religion och sist psykologi : p Slutar 13.40 : p det ska bli skönt : D

På fredag blir det till att va med Anna : D ska bli awesome!!

Aaa... jag vet inte vad mer jag ska berätta för er annat än att de kommer fler "nyheter" i morgon ; ) Go`kväll




















Pussar och Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar