lördag 23 oktober 2010

Jag ber om......

...... ursäkt!! Jag har varit urdålig på att uppdatera min blogg på sistone. Jag kan bara säga att mina helger och dagar har varit fullbokade med sjukdom och vänner. Jag har bowlat som jag skrev om och jag har varit förkyld och jag har varit med lite vänner här och där....

Som sagt jag har varit förkyld... det var jag från i måndags tills i onsdags : ( så jag har inte orkat uppdatera mig.... men men nu är jag här så : ) bowlingen har jag redan berättat om så : p

Nästa helg nu till veckan så ska jag ner till Uddevalla för att vara med de allra bästa vännerna man kan ha : D Det ska bli såååååå skitkul : D Har saknat de så jättemycket!! Lääääängtar!!!!!

Jaa.... jag har inte så mkt att skriva mer om såå.... hoppas ni får en jättebra helg : D så hörs vi när jag har tid : )
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar