torsdag 7 oktober 2010

Tjoho!!

Jaha.. då har man bytt blogg nu då :P wohoo :D nu till en sida som till och med jag kan med ;) vilket är superduper!!

Idag har jag vart duktig.. Jag och Javier har skrivit på vårt projektarbete (y) det som vi har kunnat skriva i alla fall. Ååh så har jag varit hos syon och snackat om mina kurser och om vad jag vill bli när jag har tagit studenten. Jag kan ju säga att jag inte har den minsta aning om vad så... men, men jag skulle tydligen gå in på arbetsförmedlingens hemsida för att de hade ett bra test där som jag kunde göra. Så imorgon när jag har kommit hem från Emma så får jag väl göra det där testet :/ Sen efter det så hade jag Internationella relationer, där vi hade prov. Provet bestod av en enda fråga om hur Sveriges utrikes - och säkerhetspolitik har förändrats sen 1945. Jag skrev detta på en sida :D Sist så var det dags för historia... där bygger vi olika slags torp eller ja.. hus. Det är väl ganska så roligt :) man sitter ju inte vid en bänk hela tiden åtminstonde.

Just nu så e jag hos min BFF!! Emma Nilsson ♥ hon har hjälpt mig att designa denna snygga blogg ;) jag skulle ha hjälpt henne med hennes religion läxa men... jaa de blev annat ivägen (a) hehe.. men, men de kommer en dag i morgon oxå, sen mår hon inte bra heller så... :( de blir som de blir. själv blev jag klar med min läxa på ungefär 10 - 20 min (Y) fast jag har grejer som ska in nästa vecka med så... 
Emma Nilsson 
Tryck på länken här ovan så kommer du till hennes blogg :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar