söndag 24 oktober 2010

söndag kväll....

Sitter här i köket... och lyssnar på när mamma och pappa tittar på The Event på 1:an. Själv så spelar jag på fb... gjorde kanske jag ska säga : p. Jag taggar inför helgen då jag ska ner till Uddevalla och ha skoj! : D Jag funderar på vad jag ska ha med mig och så..... men jag har en tendens att glömma kvar grejer hos Matte : p som till exempel en t-shirt med Rolling Stones tryck på... min favo ; ) Men, men sånt händer. Det ska bli så himla kul att få åka ner igen!! Har längtat!! Men först så måste man avverka ännu en vecka i skolan : ( Ååh så måste jag ringa till körskolan i Åmål för att ta reda på vilka tider de har handledarkursen och om man kan ta den under höstlovet.... jag hoppas vid min Gud att man kan det! : p

Gud va jag längtar till November!! Vill ni veta varför? Jo... för då har Harry Potter 7 premiär!! : D Ååh jaa, jag är ett Harry Potter fan : p har alla böcker och alla filmer som kommit ut hittills : p Fast jag hatar att 7:an kommer i två delar... den första kommer nu då i November och nästa del kommer nästa år i July har jag för mig.Inte så kul men vad kan man göra?!
Sen nästa år kommer även Pirates of the Caribbean 4 oxå!! Jippie!!!!!! Det är jag oxå ett fan av : ) älskar Johnny Depp : P och Jack Sparrow... Synd att man måste vänta så jävla länge på att den ska komma!!! Den som väntar på nått gott vänta ALLTID för länge.





 Ska ta och kolla på The Event jag med så ni får ha de så gör bra : D
Kramar ♥
 

1 kommentar:

  1. heej<3 vi ska väl gå på HP7 du och jag? Jag längtar också till pirates of carribien 4 :)kram

    SvaraRadera